عمران خان، نخست وزیر به مناسبت هفتمین سالروز شهادت شهدای مدرسه نظامی پیشاور(APS)، طی بیانیه ای ضمن ادای احترام به شهدای فاجعه مذکور گفت: فداکاری شهدای مدرسه مزبور بی نتیجه نبوده و روحیه ملت شجاع پاکستان به جای دلسردی، بالاتر رفته و همه ملت با هم متحد شدند.

عمران خان، نخست وزیر به مناسبت هفتمین سالروز شهادت شهدای مدرسه نظامی پیشاور(APS)، طی بیانیه ای ضمن ادای احترام به شهدای فاجعه مذکور گفت: فداکاری شهدای مدرسه مزبور بی نتیجه نبوده و روحیه ملت شجاع پاکستان به جای دلسردی، بالاتر رفته و همه ملت با هم متحد شدند. مرور زمان اثبات کرد تروریست ها هیچ ملیت و دینی ندارند. یک تفکر بزدلانه پشت تروریسم وجود دارد که ابایی از هدف قرار دادن کودکان غیرمسلح هم ندارد. نخست وزیر ضمن تجلیل از اساتید و معلمان شجاع که دلیرانه از دانش آموزان دفاع کردند افزود: امروز روز تجدید بیعت است تا همه ملت بار دیگر متحد شده در مقابل عناصر ضد کشوری که دارای نیات پلید سیاسی و تفکرات گسترش تعصبات مذهبی، قومی و فرقه ای هستند، از دولت حمایت کند تا آن عناصر را مجازات نماید.

وی گفت: ملت بر اساس برنامه اقدام ملی به صورت گزینشی دشمنان را نابود کرد. من به شما اطمینان می دهم که هر گاه عناصر شیطانی و دشمنان بخواهند به ما حمله کند تو دهانی خواهند خورد.

 لازم به ذکر است مراسمی تحت عنوان هفتمین سالروز شهادت شهدای مدرسه نظامی پیشاور در سراسر کشور از جمله در پیشاور، لاهور و اسلام آباد برگزار شد. مردم شمع هایی را روشن نموده و به خانواده شهدا تسلیت گفتند.

کد خبر 11170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =